Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Syg Anak Ummi

Lilypie Premature Baby tickers
Lilypie Maternity tickers

Friday, October 21, 2011

Check up

semalam saya cuti pergi check up. maklumlah saya takde date period, so tak bleh la nak kira sendirilah kan. jadinya, semalam ada appointment dgn gynea utk ukur bb so dari situ leh tahu bila due saya.

gynea kate biasanya dlm kandugan ukuran begini memang tepat kiraanya (dia pernah bgtau gak masa saya ngandungkan farah dulu, ingat lagi tuh!). so semalam kiraanya kandungan saya adalah 8wks 3dys. Doc kira2, due saya InsyaAllah 30 May 2012. =)

dan Doc pun ada printkan pic scan tuh as reference kalau saya nak bukak buku merah. pic tak dan nak upload la. apepun semoga kandungan saya membesar dengan sihat & sempurna hendaknya. Amin.

tau tak masa awal saya tau pregnant tu, saya macam kesiaaaannnn sgt dekat farah. sayu jer sebab kecik2 dah nak jadi kakak. sian takut dia kurang kasih sayang. ada tak antara kawan2 kt luar sana yang pernah rasa macam nih?? tapi sememangnya saya kalau boleh nak bagi farah kawan cepat, tapi tidak sangka secepat ini. apepun saya memang bersyukur sgt2 dan memang akan menjaga kandungan ni sebaik mungkin.

Umi Sayang Farah
Umi Sayang Baby.

=))


alamak tersenget pulak. =p

4 comments:

  1. insyaAllah...bila dia ada adik sok dia akan jd lbh berdikari..melindungi...yg pntg kite kena bg dia perhatian :

    ReplyDelete
  2. wah..farah nk dpt adik? congrates ye..jaga diri baik2

    ReplyDelete
  3. Apa salahnya kalu farah dpt adik cpt, ada kwn nk main,kt rumah =) akhamdulillah Allah bg rezeki cpt. Take care ye.

    ReplyDelete
  4. ratu: ye btol tu sis... tQ 4 d advise... =)

    mama ardini:tQ ain... Insy.. =)

    suriani: btol tu, dpt kawan xla dia bosan nti..hehe...tQ..Insy..

    ReplyDelete