Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers
Lilypie - Personal pictureLilypie Fourth Birthday tickers

Syg Anak Ummi

Lilypie Premature Baby tickers
Lilypie Maternity tickers

Monday, September 19, 2011

Sayang 1,2 , 3

lame tak update...tersangatlah bizi last week..ni pun ade gak kerjaan.

tapi selit2la jap..heee....

korang pernah dengar tak lagu nih...

satu..satu..saya syg ibu...
dua..dua..saya syg ayah...
tiga..tiga..syg adik kakak...
satu..dua..tiga..syg semuanya....

mesti pernah kan???
femes nih....lagu kesukaan ramai..h0h0h0

sy suka gak nyanyikan kt bb farah lagu nih...
tapi sejak saya dengar versi lain sket lgu nih kt radio fav. saya...
terus sy dgn penuh rasa keterujaan tukar liriknya...
1st time dengar last week
tapi tak tau la lagu tu baru ke lama dah dgn liriknya yg lain...
macam ni liriknya...

satu..satu..saya syg Allah...
dua..dua syg Rasulullah..
tiga..tiga...syg umi ayah (kata ganti nama utk sy n hubby)
satu..dua..tiga..syg semuanya...


bestkan liriknya..?
saya suka sgt...
lirik yg memang tepat, sempurna dan tak tau la nak cakap ape lagi...hehe

terus dari tu saya bertukar kepada lirik baru nih..
bb farah pun suka sgt ble dengar umminya yg bersuara garau nih nyanyi..
erk garau ker? agakla...sedih btol...start sy pregnant dlm 5 ke 6 bln dulu,..
terus suara bertukar jadi lain...mcam sore org demam selsema batuk!

bak kate kawan2 lama same2 blajar dlu..
'eh maz kenapa sore kau macam makcik2 nih.!' (ble ckp kt fon)
huwaaa...ingat bile pas bersalin jadi normal balik..
rupanya tiada...
jadi terima sajalah wahai maz..
suara kamu sudah berhijrah & nikmat bersuara comel tu dah ditarik Allah...
huhuh..sob..sob..sob..
saya redha & pasrah...
suara comel dah ditarik, tapi diganti dgn seorang zuriat yg comel..Subhanallah...


We Love u Farah Nazirah!...

2 comments:

  1. takpe,suara rock tu ehehe..

    anak akak yg sulung selalu nyanyi lagu ni.tp mcm2 lirik dah ditukarnya,ikut suka hati dia hehe

    ReplyDelete
  2. hehe...tu la budak2 ni memang kreatif kan...

    ReplyDelete